Kisbe rövid tutorialja Goblin fej passokra bontása és kompozitálása címmel:

Nagyításért kattints ide (1 Kb)
A fenti kép magyarázza melyik szám melyik helynek felel meg a kovetkező képeken.

Nagyításért kattints ide (124 Kb)
1-Color, darktreevel generálva(procedurális textúra hegesztő stuff, legtöbb progihoz elérhető)
2-Ambient occlusion a colorral
3-Ibl (vagy hdri light, vagy final gathering, etc..)
4-Az első 3 együtt

Nagyításért kattints ide (69 Kb)
1-Subsurface scattering, a minták az environment mapből vételezve
(a kontrasztot felhúztam, hogy jobban látható legyen)
2-SSS, minták a scene fényeiből véve(itt is kontraszt felhúzva kicsit)
3-A két SSS együtt
4-Kombinálva az előző kép/4-el

Nagyításért kattints ide (78 Kb)

1-Specular
2-Reflection(különböző glossy értékekkel)
3-Direct illumination
4-Az eddigiek együtt

Nagyításért kattints ide (47 Kb)

1-Csak a szemek
2-Haj a hozzátartozó occlusionnel együtt
3-Nyálka
4-Az egész egyben